I Love You
Suk Chul Soo (actor name) and Na Young Hee (actor name), a newly married couple with a 14-year age difference, unexpectedly become parents after a one-night stand. Their unconventional relationship challenges traditional views on love and marriage. Park Byung Ho (actor name), initially abandoning his child for personal gain, undergoes a transformative journey of regret and ultimately learns the true meaning of parental love. This drama explores the complexities of modern relationships, unexpected parenthood, and personal growth. This is a 2024 South Korean drama that examines contemporary perspectives on family and responsibility.