Ice
The destructive effects of global warming cause unimaginable panic worldwide in this post-apocalyptic disaster film starring A-list cast- Richard Roxburgh (Hacksaw Ridge) and Sam Neil (Jurassic Park). Ice confronts a terrifying natural disaster of epic proportions, which sets the world at the mercy of the elements that consume it.