Icons Unearthed: James Bond
A Spy Is Born
James Bond began with real life spy and anxious bridegroom, Ian Fleming. But it would take a bumpy road to bring this spy story to the screen. An unlikely team finds an unknown Scottish actor and faces down a troubled production to change cinema forever.
The Man Who Wouldn't Be King
Despite their wild success the cracks begin to show. With the departure of their star, Cubby Broccoli and Harry Saltzman must find a new actor to play the super-spy, adding tension to a strained relationship. How disastrous can their new choice be?