Idris Elba: No Limits
Rally Driving
Idris gets the chance to fulfil his childhood dream of taking part in the Circuit of Ireland race.
Idris attempts to break Sir Malcolm Campbell's "Flying Mile" record; he needs to top an average speed of 174.2mph in a high performance car over a measured mile.