If Walls Could Talk
Famous Fliers
Family history is found in the home of Sue and Phil Dodds; hidden musical treasures; a father and son restore a 1942 caboose.
1872 adobe in New Mexico; a dream home in Raymond, Miss. has ties to the Civil War; a 1780s farmhouse is remodeled.
Politician's old home in Victoria, B.C., Canada; Pennsylvania home with military links; Boise, Idaho.
A couple inherits a home that was built in 1901; tearing down a kitchen wall exposes a collection of artifacts; 1840s stone house reveals hidden artwork.
A couple discovers a princess once stayed in their 1912 home; continuing construction begun by an eccentric Army captain 40 years earlier.