If We're Being Honest With Laverne Cox
LGBTQ+ Trailblazers
Laverne is joined by trailblazing trans actress and singer Angelica Ross and gender-fluid comedian Cameron Esposito to discuss everything from the trappings of fame to dating.
As a multi-hyphenate herself, Laverne's no stranger to the unwavering self-confidence needed to pull off the enviable careers of her three gutsy guests, actress-comedian Yvonne Orji, actor-showrunner Robin Thede and model-entrepreneur Winnie Harlow.