Impure
In the troubled Rio de Janeiro of the 1990s, Evandro faces the complications of the criminal world and the difficult relationship with his mother.
In Morello's operation to arrest Evandro, a civilian is killed and the police officer is suspended; the business in Dendê keeps growing; Morello continues the investigation on his own; Evandro establishes himself as a major trafficker.