Surfing has the ability to impact us in extraordinary ways. Go beyond your local line-up to find the best characters and stories shaped by waves, bringing the untold to the surface.
Race & surfing: a brief history
Selema Masekela sits us down for a brief but important history lesson on the intersection of race and surfing over time, starting in Ghana in 1640 and taking us all the way to the present day.
Within the San Francisco city limits, the beach is never more than seven miles away. Yet more than 80 percent of the inner-city youth have never been in the ocean. City Surf aims to change that.
The plan was simple: surprise Carissa Moore with a scrapbook of moments large and small from her venerable career. We knew we’d get an interview that would reveal a special side of the world champ.