Inconceivable
A group of women in their mid-thirties face the challenges of demanding careers, pregnancies and child-rearing.
When Natalie moves back to Johannesburg to open a restaurant, she reunites with her three best friends: Marieke, Busi, and Rachel; a heavily pregnant Rachel makes a fateful decision that will throw their group into turmoil.
Rachel is in a state of denial, but Marieke finally manages to convince her to do the right thing; when David injures his back, Sisanda and Wesley are roped in to helping Natalie.
When David goes bike riding with James and Wesley, he ends up leaving Natalie stranded and must work to get back into her good graces; Marieke gives Rachel an ultimatum but finds herself in a game of chicken with her best friend.
A seemingly supportive gesture from Rachel creates an even bigger rift between the friends.
In an unguarded moment, Marieke tells Busi what Rachel has done, but Busi's reaction to the situation is far from expected.