Inside Our Minds
Presenter and environmentalist Chris Packham meets autistic people who are all at a key point in their lives. Packham, who has autism spectrum disorder, learns about the ways they sense and interact with the world. He will also introduce them to people who may be able to answer questions about their particular experiences, and helps them to express themselves creatively.