Inside Rallycross
The drivers and teams on the Rallycross scene face many choices leading up to each race. Go behind the scenes to get a glimpse at all the hard work they put in and the fun they have.
Preparing for Abu Dhabi
Before the Abu Dhabi Desert Challenge, Kevin and Timmy Hansen train their bodies and test their karts. Once they arrive in the UAE, the anticipation grows ahead of the first race of the 2019 season.
Kevin and Timmy Hansen are on the ground in Barcelona for the Circuit de Barcelona-Catalunya. The two brothers give their runs everything they've got. But was it enough?
Join Kevin and Timmy Hansen as they head to Spa, Belgium. A difficult track to begin with is made more difficult as the rain continues to fall.
Kevin and Timmy Hansen head to the Silverstone Circuit in Great Britain while holding first and second place in the world championship, but can they hold on to the podium?
Timmy and Kevin Hansen arrive at the Lånke Circuit in Norway for one of the most fun and difficult tracks of the FIA World Rallycross Championship season. Watch as the team deals with the unexpected.