Inside the Mossad
In this documentary, dozens of former agents from the Mossad, Israel's foreign intelligence agency, reveal their top-secret operations.
In Poison, Bomb or Silencer
The assassinations of Nazis, terrorists and Iranian nuclear scientists have given the Mossad a fearsome reputation that has come with a moral cost.