Into the Unknown: Making Frozen 2
A look at the creative forces -- filmmakers, artists, songwriters, and cast members -- behind the animated movie, "Frozen II," including the challenges, breakthroughs, artistry, creativity, and complexity leading up to its release.
Back to the Drawing Board
Kristoff's song, "Lost in the Woods," lands, as "Show Yourself" continues to be a challenge.
With little time to make changes, "Frozen 2" is screened in rough form to an audience for feedback.