Invincible Fight Girl
A young wrestler-in-training sets out on a globe-trotting journey to chase her dream of becoming the greatest wrestler of all time.
I Am
Far away from the excitement of the Wrestling World, on the humble Accountant Isle, we meet Andy. A jr accountant in the making who dreams of instead, becoming a great wrestler.
In search of those who hold the secret to the Perfect Strike, Andy and her friends are caught in a town divided by grudges and differing philosophies.