Isadora Moon
On a trip to a haunted castle, Isadora and her friend Oliver investigate the spooky surroundings.
After a weekend of vampire fun, Isadora eschews all things fairy but things don't go to plan.
Isadora agrees to go to Wilbur's talent show and Sashi's birthday party at the same time.
When Isadora breaks her wand, the Wand Repair Fairy steps in to give her an emergency replacement.