It's Alright, This is Love
A mystery story writer, Jang Jae-yul and a psychologist, Ji Hae-soo encounter at the talk show. Jae-yul believes he is normal and thinks that he has fought against all his past emotional traumas. However, he can't hide the fact that there are issues unresolved deep within him. Hae-soo is the doctor who teaches Jae-yul the true beauty of love and the natural awe of passionate human emotions.