It's Personal With Amy Hoggart
Humor
Laura, a humor-free executive, seeks Amy's guidance on being funny in the workplace; Amy has to go undercover as a man to prove women are funny; a chipmunk eats a snake.
When a married couple consider polyamory, Amy opens her mind to help open their relationship; Amy learns the ins and outs of non-monogamy and goes undercover to find out whether more is truly the merrier or three's a crowd.