Jacky et Lindsay
Jacky and Lindsay celebrate the anniversary of their meeting, but the euphoria quickly fades when the bailiffs arrive. They are forced to flee in Lindsay's ice cream truck.
Jacky and Lindsay flee to England in their ice cream van. After avoiding a major accident, they meet a wealthy family.
Still on the run, Jacky and Lindsay discover a clandestine passenger in their van. A terrifying incident brings back Jacky's memories.
After revealing her secret, Lindsay wakes up alone. Lost, she decides to go and see her mother-in-law. Jacky faces his demons.