Jade's Fateful Love
Life for Dongyu’s Princess Yue Ling (Hani Kezi) takes an unexpected turn when she marries the North Prince of Beishuo, Zhou Shi Yu (Yan Xu Jia), in her elder sister’s stead. Accompanying her new husband on a perilous journey to the Capital City of Beishuo, they face multiple assassination attempts. Amid the chaos, a mysterious jade pendant activates a time portal, trapping them in a land filled with monsters. Forced to rely on each other, Yue Ling and Shi Yu navigate the treacherous realm, battling formidable foes and uncovering hidden truths. As their bond strengthens, they discover that their love might be the key to overcoming the trials they battle face. Directed by Guo Hao, this 2024 Chinese fantasy romance series combines thrilling action with a heartwarming story.