Jestination Unknown
Vir and his friends travel across India to find out what the country finds funny and inoffensive.
Post-Modern Pind - Patiala
Vir, Anu and Amogh travel to Patiala to find out what makes the Punjabis laugh, while enjoying a delicious meal at a local dhaba.
Heavy Reigns - Jodhpur
Vir, Shruti, and Amit visit Lucknow, the city of love and kebabs, to find out more about shayari.
Vir, Ashwin, and Raj travel to Mysore to find out what it was like to be a jester in a King's court.
Vir, Rohini and Suresh travel to Kerala where they will see if its people are ready and willing to have a laugh after a terrible tragedy.
Vir, Shruti and Amit head to the halls of hasyakavis and shaayars of Lucknow to see where comedy in India began.
Vir, Ashwin and Raj try to put up a comedy show where there may be more mountains than people; they almost make it to Tibet.