Jingle Bilingual
Making Guacamole!/¡Haciendo Guacamole!
Sing along with Marco, Isa, and their friends in English and Spanish as they make guacamole.
Boots In A Puddle/Botas en Un Charco
Sing along with Buzz, Isa and their friends in English and Spanish about splashing around in puddles wearing their boots after it rains.
Sing along with Marco, Buzz and their friends in English and Spanish as they walk, run, dance, and play.
Sing along with Kira, Kiki and their friends in English and Spanish about playing in the snow.