Joan
Set in the fun, brash, aspirational world of 1980s London, Joan is a powerful female story inspired by the life of the UK’s most notorious jewel thief, Joan Hannington.
Joan falls for Boisie and the opulent lifestyle he shows her, and he recognizes her innate talent. Meanwhile, despite enjoying the spoils of crime, she faces scrutiny as a mother.
Joan ups the stakes with her criminal activities, meanwhile Boisie is falling for her, but Kelly is slipping further away.
Joan is determined to escape the wrath of the IRA and a lengthy sentence by masterminding an audacious inside man heist, but it may come at a price.
When disaster strikes on the day of the heist, Joan is forced to decide between her dream of a happy family or confronting the consequences head-on.