Just Another Immigrant
The Uncle
Romesh's Uncle Ragu arrives from Australia and is determined to help Rom make it in Hollywood; Uncle Rags has a plan for Romesh that causes a scene captured on national television.
Romesh's wife, Leesa, and their three kids arrive in Los Angeles; Leesa wants to help Romesh live a healthier lifestyle and goes to some extreme measures to achieve this; Uncle Rags causes another major problem.
Romesh reaches out to some comedy managers to help him get his first American television appearance; he also must prove to Leesa that he has found a solution for the education of their kids in Los Angeles.
Romesh's Sri Lankan mother, Shanthi, arrives in America; Romesh struggles to find the time that his mom, wife, children and uncle all demand while still focusing on his career.
The financial reality of supporting his entire family in Los Angeles while earning nothing hits home for Romesh; he goes to some extreme measures to raise money for an ad campaign for his impending comedy show at The Greek Theater.