Just Comedy
"Just Comedy" brings together Korea's top comedians in a groundbreaking variety show that redefines comedy. Featuring Oh Man Seok (Oh Man Seok), Yoo Se Yoon (Yoo Se Yoon), and other talented performers, this innovative series presents five 10-minute short-form dramas exploring diverse genres including science-fiction, documentaries, music videos, and webtoons. Each segment offers a unique comedic perspective, showcasing the performers' versatility and creativity in pushing the boundaries of traditional comedy entertainment. This is a 2020 South Korean variety show directed by Seo Soo Min that offers a fresh, inventive approach to comedy.