Justice on Trial
An exploration of The American Justice System with reenactments, trial transcripts and news footage woven together by Judge Sheindlin.
Sixteen to Life: Part 1
Judge Judy Sheindlin and her legal team recreate the trial of Jeffrey Deskovic, a 16-year-old high school student charged with murdering and assaulting his classmate, Angela Correa.
Judge Judy Sheindlin and her legal team recreate the trials of Clarence Gideon, a Florida man accused in 1963 of burglarizing a pool hall.
Judge Judy Sheindlin and her legal team recreate the case of Leonardo Turriago, who confessed to killing a rival over a drug dispute.