Kang's Kitchen
Kang's Kitchen is a South Korean travel-reality show. It is a spin-off of the variety show New Journey to the West. The show airs every Fridays at 9.10 pm on cable channel tvN starting from December 5, 2017.The show was a success, recording an average rating of 8.3 percent, with its peak at 9.1 percent.