Kathleen Madigan: The Family Thread
She's the fun lady at the end of the bar with a lot of opinions and only half of the information. Comedian Kathleen Madigan is back with her latest stand up comedy special focusing on teaching kids math through gambling and Fantasy Football, celebrating Midwest pioneers, raising 4 "feral" cats, managing aging parents and modern ideas for the Catholic Church to compete with Megachurches.