Kendra
No longer the live-in girlfriend of Hugh Hefner at the Playboy Mansion, the new life of Kendra Wilkinson is documented in her own reality program after she starred for five seasons on E!'s "The Girls Next Door." Living on her own for the first time, the blond bombshell learns to do basic tasks like laundry, food shopping and, lo and behold, pay her own bills, and she also gets accustomed to another big change in her life: her marriage to pro football player Hank Baskett.
Un-Rappin
Kendra wakes up in her own house for the first time to instant chaos; Kendra has a housewarming party.
The Ex Files
Kendra and friends prepare for her wedding; Kendra introduces Hank to Hef, who makes a surprising offer to the couple.
Kendra shoots a sexy promotional poster for one of her favorite restaurants, Dave & Buster's; Kendra meets Hank's parents in his hometown.
Kendra and Hank embark on a road trip back to Los Angeles after visiting his parents in New Mexico; Kendra and Hank stop in Roswell, N.M., to explore the supernatural mysteries surrounding the town.
Friends and family help Kendra stage a yard sale to get rid of clutter; after Hank gets home, Kendra plans a night on the town with rapper Too Short.
Kendra does a sexy lingerie photo shoot in Las Vegas and stays overnight for a wild party while Hank is home cleaning up after her "accident-prone" dogs.