Killer Women
Molly investigates when a famous basketball star is murdered; Becca arranges a date night so she can tell Billy some life-altering news; an unlikely suspect is arrested.
When an arrest leads to a tip on an unsolved murder case, Molly must work with the retired Ranger whose case it was; Billy must decide between capturing a drug cartel leader or keeping his family safe.