Killers Behind Bars: The Untold Story
The Suffolk Strangler
In February 2008, Steve Wright is sentenced to life for the murder of five women who worked as prostitutes; his brutal crime spree lasted just 3 months, and the judge sentencing him recommended that he should never be released from prison.
Levi Bellfield is currently serving time for the murders of 13-year-old Milly Dowler, French student Amelie Delagrange and Marsha McDonnell, and the attempted murder of Kate Sheedy; linking him to further crimes proves complicated.
Professor David Wilson investigates the gruesome crimes and twisted mind of Rachel Nickell's killer Robert Napper, who was finally unmasked by DNA evidence.