Killing Fields
Killing Fields will reveal the deep history attached to isolated and idyllic areas in America that are killing fields - locations where crimes have occurred and have gone undetected due to their geography and outside elements that have erased the scene of the crime.
A Body in the Bayou
A retired Louisiana detective takes a crack at solving an old case—the murder of a woman whose body was dumped in a bayou and left to decompose for three months. With modern forensics, the detective may finally have what he needs to find her killer.
Buried Secrets
DNA results shift the focus; detectives need more insight on their victim, and experts comb for evidence.
The detectives find the last people who may have seen Eugenie alive; a glimpse into Rodie Sanchez and Aubrey St. Angelo's lives.
Cutting edge DNA technology may be the key to seeing the face of Eugenie's killer.
After receiving a tip, Aubrey sits down with a convicted felon; Rodie tries to rekindle his relationship with his son as the team continues their efforts to speak with Eugenie's ex-husband.
Detectives narrow their focus to a few possible leads in Eugenie Boisfontaine's homicide investigation.