Kings of Crash
To Have and Have Not in Kamas
America's hardest hitting demolition derby drivers meet up in one of Utah's highest paying events.
After a tough losing season for Mont Sweat, he puts everything he has into his car.
Gumby strikes a deal, and Lazenby blacks out after pushing himself to impress his dad.