Kinokoinu Mushroom Pup
Author Hotaru Yuyami has just tragically lost his beloved dog. While gazing at a tree in his yard, he spots a pink mushroom that suddenly turns into an adorable dog! Now, Hotaru shares heartwarming and hilarious moments with his new capricious companion.
Kinokoinu Is Born
Storybook author Hotaru is depressed and unable to focus on work after losing his beloved dog, Hanako; a strange creature shows up in his yard that looks like a mushroom, but also a dog; Komako, his childhood friend, is baffled by the situation.
Hotaru leaves Kinokoinu at home with Itsuki for a night to attend an author signing event with Komako.
Anzu bumps into Hotaru at the bookstore and ends up coming over to visit Kinokoinu; Anzu kidnaps Kinokoinu so it can meet Plum.