Kirstie
Broadway diva Madison Banks is shocked to find the son she gave up for adoption at her door. Unsure how to fit him into her life, she pushes him away until realizing he may be just what she needs.
Arlo Moves In
Maddie tries to adapt to her life as a mother; Arlo wonders if he will ever have a real relationship with his mother.
Maddie, Thelma and Frank want to cheer up Arlo by celebrating Christmas; Maddie's estranged mother visits.
When Kathy Griffin looks at a penthouse across the hall, Maddie goes to great lengths to remain the biggest star in her building.
After firing a stagehand, Maddie consoles him with a one-night stand; Frank asks Arlo's crush to be his tango partner.