Knight Rider
Michael Knight, fully healed, seeks revenge on the electronics-industry saboteurs who killed his partner.
A timid sheriff arrests Michael for interfering with a gang of angry motorcyclists; guest Anne Lockhart.
KITT is scheduled to participate in an auto-stunt show whose organizers fall prey to a greedy developer.
Michael and KITT guard a controversial senator opposing water-power legislation.