Knock Knock Ghost
The Grand Theatre
The boys take on the lecherous Ghost of Ambrose Small at the Grand Theatre in London, Ontario. When things go bang in the night, Richard is forced to stop - and Brian reveals a little more than he should.
The Inn at the Falls in Bracebridge, the heart of Muskoka, has its fair share of eerie tales. The team is spooked when it looks into the case of an expectant mother who died. Was she pushed or did she fall to her death?
The team are the first ever to hunt for ghosts in the abandoned St. Thomas Psychiatric Hospital. A ghost, unexplained scratching and a darkened figure roaming the halls are just the tip of the iceberg in this historic Ontario building.