Kunlun Tomb
Ming Shu (Kent Tong), an antique dealer obsessed with King Gesar's legends, commissions adventurers Hu Ba Yi (Pan Yue Ming), Wang Pang Zi (Jiang Chao), and Shirley Yang (Zhang Yu Qi) to retrieve a legendary glacier corpse. Their dangerous quest leads them into the demonic kingdom, where they discover the treasure is linked to an ancient curse that threatens their lives. As the team navigates treacherous terrain and supernatural challenges, they must decide if the potential prize is worth the extreme risks they face. Adapted from the 4th volume of Zhang Mu Ye's novel series "Candle in the Tomb", this is a 2022 Chinese action adventure drama directed by Fei Zhen Xiang.