The Girl on the Milk Carton
Five days before Christmas 1984, 12-year-old Jonelle Matthews went missing from her own living room in the small town of Greeley, Colo. In an attempt to find her, Jonelle was given the tragic distinction as one of the first missing children whose face appeared on a milk carton. Sadly, the publicity did not bring her home.
A Devastating Disappearance
Days before Christmas 1984, 12-year-old Jonelle Matthews vanishes from her home; as shock grips Greeley, Co., local detectives turn to the FBI, President Reagan and a national milk carton campaign for answers.
Nearly 35 years after Jonelle Matthews' disappearance, a chilling discovery reignites the hunt for her killer, whose secrets are finally unmasked; an unlikely hero comes forward and a historic trial forces a reckoning.