The Witch
Lee Dong Jin (Park Jin Young) is a data analyst at the top of his field, using his keen skills of perception to conduct research. But there's one thing he's never been able to figure out: why bad things constantly seem to happen to people around his high school classmate and former crush, Park Mi Jeong (Roh Jeong Eui). After the strange deaths of her father and several male classmates, Mi Jeong was labeled a "witch" by others and distanced herself from society, believing that she's cursed. A decade later, Dong Jin and Mi Jeong happen to cross paths once again, and Dong Jin is determined to get to the bottom of her "curse" once and for all. Can Dong Jin help Mi Jeong out of her isolation – even if he might be putting his own safety at risk? This drama was adapted from the webtoon of the same name by Kang Full.