Lady Revenger Returns from the Fire
Once the gentle heiress of the Luo family, Luo Ai Lian (Xu Lu) is plunged into destitution after a sudden disaster takes everything from her. Despite being forced into a life of hardship, Ai Lian perseveres, eventually rising from the ashes of her former life as Shen Dan Qing, a woman as skilled in martial arts as she is in literature. With plans to exact revenge on her enemies, Dan Qing embarks on a perilous journey, where she soon meets General Xu (Wei Zhe Ming), a man on a quest for lost treasure. Traveling side-by-side, will the two questing heroes find what their hearts most desire? This 2024 Chinese historical mystery series was directed by Li Hong Yu.