Lakefront Bargain Hunt Renovation
Families search for the lakefront properties of their dreams without breaking the bank. After couples tour several affordable homes with beautiful views of the water and select which one they are willing to overhaul, they purchase the vacation homes that need a little work. With a bit of imagination and a lot of muscle, they transform their lakefront properties into the relaxing getaways they have always envisioned.