Last Chance Garage
Each episode features a car with a rough backstory: multiple shops, years lost, and tens of thousands of dollars in sunk costs.
Liberty Bel Air
A 1953 Bel Air with a turbulent history awaits completion, and a 1967 Ford Bronco comes in for service work, but needs a complete engine overhaul.