The Killer Clown: Murder on the Doorstep
Michael's affair leads detectives to investigate his alleged mistress Sheila; a lead on the costume from a store puts Sheila firmly in the frame, but without evidence the case goes cold; then in 2017, new DNA evidence leads detectives to an arrest.
After Sheila's arrest, the prosecution prepares for trial and the stakes are high; the prosecution's case centers on new DNA and fiber evidence; Sheila's defense attorney attempts to get the evidence thrown out.