Kimora: Life In the Fab Lane
This reality series follows the life and career of former model Kimora Lee Simmons, both at home with her children and in her design office, where she works on her successful urban couture line, Baby Phat, and her newer fashion line, KLS.
Fierce & Fabulous
Kimora Lee Simmons works on a new advertising campaign for her Baby Phat fashion empire; a yoga instructor helps Kimora relax at home.
A feng shui expert bestows harmony upon Kimora's store as she prepares to launch her new jewelry line.