The Life & Times of Tim
Latino Tim / The Priest Is Drunk
Tim agrees to pose as a Hispanic VP at the request of his boss; Tim befriends an unconventional priest at Amy's sister's wedding.
Tim must take the boss's daughter to her senior prom in order to get a promotion; Tim tries to give an elderly man his bus seat.
Tim regrets joining Stu on his first date with Marie; Tim makes a mistake while trying to buy a Valentine's gift for Amy.
Tim shows his superintendent's daughter the ropes; Debbie tries to help when Tim screws up with his co-workers.