The 3Bs You Shouldn’t Date
Haru Kobayashi (Baba Fumika) is heartbroken after discovering her dream man is married. A customer's surprising prediction suggests she will meet three different men, which Haru initially dismisses. Unexpectedly, she encounters Shintaro (Hiroshi Nakahara), a hair stylist, Yoshi (Dori Sakurada), a bartender, and Yu (Kenta Kamiya), a band vocalist, who all show romantic interest in her. With three distinct men competing for her attention, Haru is uncertain about her romantic future. Will one of these men capture her heart, or will her journey take an unexpected turn? Adapted from the manga "3B - Love with a Professional Boy Who Shouldn't be Dating" by Moyo Yokoyama, this is a 2021 Japanese romantic comedy drama directed by Yusuke Taki.