Lethal Weapon
Riggs and Murtaugh follow a violent case involving a drug cartel, theft, two killings and, unfortunately, Murtaugh’s old Training Officer, Ned Brower (guest star TED LEVINE). As the case unfolds, it turns out that Ned is more involved than just driving the cash, which leaves Murtaugh with an inevitably dangerous decision to make. Looking for back-up, the duo turns to Cruz (guest star RICHARD CABRAL) for help. In the midst of all the chaos, Riggs continues to depend on outside vices, rather than face the reality of Miranda’s death, while Murtaugh and Trish struggle to find alone time.
A string of burglaries hits close to home for Murtaugh when one occurs in his own neighborhood, and it gets just as personal for Riggs when another break-in ends in a casualty. Meanwhile, Roger Junior connects with an old friend who might be twisted up in some criminal action of his own.
Murtaugh delves deep into the psyche of a former Navy SEAL who’s wanted for criminal activity, and draws parallels between him and his partner, Riggs, who also served in the military. Although Riggs’ connection to the suspect threatens to interfere with the case, it also forces him to open up to Murtaugh.
When Riggs and Murtaugh investigate a high-profile case surrounding the murder of a young model, they uncover a vicious secret behind the locked mansion gates of one of LA's wealthiest families. Riggs gets a jolt from his past when he discovers that an old friend of his wife has ties to the case. Murtaugh is shocked to hear that his daughter is sending promiscuous photos to her new boyfriend.