Life in the Freezer
Naturalist David Attenborough hosts this series, which captures the Antarctica's breathtaking beauty, inhospitable conditions and diverse animal life.
The early exploration and exploitation of the Antarctic, and a look at some of the problems that arose during the production of this series.