Limitless
A failed musician unleashes his brain's full powers with a new drug and is hired to solve the FBI's hardest cases in this show based on the 2011 film.
Badge! Gun!
Brian puts his new job at risk when he disregards orders to stay out of a renowned journalist's murder.
A retired FBI agent's murder is connected to the head of a notorious drug cartel; Brian and an old flame (Analeigh Tipton) reconnect.
Sen. Edward Morra's representative asks Brian to take the FBI's secret files on NZT; Harris makes a discovery that leaves her feeling conflicted.
Brian learns something about Rebecca's late father, but worries telling her about it would get him in trouble; Brian accidentally meddles in Rebecca's personal life.
Sen. Morra (Bradley Cooper) demands a high price for Brian's next inoculation to combat the side effects of NZT.