Line of Duty
Steve Arnott realizes the target in his anti-corruption case is the city's top detective.
Arnott is convinced Gates played a part in Jackie’s disappearance. With Fleming’s help, the anticorruption team try to trap Gates into revealing his involvement in covering up Jackie’s crimes.
Desperate for proof of Gates’s corruption, Fleming pushes her relationship with him to the limit. But her behaviour causes Morton to question if she might not be such a loyal colleague after all.
A brutal ambush on a police convoy leaves three officers dead and a protected witness fighting for his life. AC-12 turns the spotlight on Lindsay Denton.